מכוניות של פורד נותרו אחד מהמותגים הפופולריים ביותר בכבישי ישראל, כך שהבטחת שירות תיקונים ושירותי תחזוקה באיכות גבוהה תהיה חיונית לפעילות חלקה ובטוחה של הפורד שלכם. אבל מה אתם צריכים לחפש במוסך מורשה על מנת לקבל שירותי טיפולים, תיקונים או ביצוע בדיקת הרכב שלכם?

מאמר זה בוחן על כמה מההיבטים החשובים ביותר שיש לבדוק בעת בחירת מוסך מורשה פורד שיתאים למטרות וצרכי השירותים שלכם.

מכונאים מוסמכים לפורד

מובן מאליו שיש לוודא שהמוסכניקים העובדים במוסך מורשה פורד יהיו מוסמכים ומנוסים כדי להיות מסוגלים לתת שירות ובדיקה לפורד שלכם. עם כל כך הרבה דגמים בפורד, החל מפורד פיאסטה הקטנה ועד לפורד S-Max הגדול יותר, אתם צריכים להיות רגועים ובטוחים שהצוות בקיא בביצוע התיקונים.

כדאי גם להתייעץ עם מכונאי הרכב על מנת להבין את הכישורים והניסיון שלהם לפני הזמנת השירות, התיקון או הבדיקה.

ציוד אבחון תואם פורד

ככל שרכבי פורד הפכו להיות יותר ויותר מתקדמים בשנים האחרונות, חשוב למצוא מוסך מורשה שמקפיד על שימוש בציוד ציוד אבחון נכון ותואם כדי לנתח במדויק את הבעיות שעלולות להיות ברכב שלכם.

חלקי פורד

יש לוודא שרכב פורד שבבעלותכם עובר תיקונים או החלפת רכיבים רק עם החלקים הנכונים והמקוריים. ישנן אפשרויות זמינות עבורכם בהתאם לתקציב שלכם.

ניתן להתאים חלקים חדשים ומקוריים של היצרן, שהם בדרך כלל מעט יותר יקרים מאפשרויות אחרות, אבל יבטיחו את תקינות הרכב לטווח הארוך.

חשיבות הטיפול, התיקון והתחזוקה במוסך מורשה בלבד

חלמתם על הרכב שלכם במשך שנים, וחסכתם את מיטב כספכם כדי לרכוש את דגם פורד המועדף עליכם. עכשיו השלב הבא הוא לוודא שהרכב מקבל את שירותי התיקונים והתחזוקה הטובים ביותר למקרה של תקלות. הצוות במוסך משתמש רק בכלים המתקדמים ביותר כדי לוודא שירות מסור, אמין, איכותי ומקצועי ביותר.

מוסך מורשה פורד מספק שירותים מטעם יבואן הרכב, מה שאומר שמכונאי הרכב שמטפלים ברכבים הם אנשי מקצוע שיש להם בקיאות מקיפה ועמוקה עם סוג הרכב הפרטני שלכם, ויש להם את הידע שמאפשר להם לבצע את שירותי הטיפולים המתקדמים ביותר.